Reklama2023-09-26
1

BeDigital wygrała przetarg na obsługę marki nasic

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Firma M.C.M Klosterfrau Healthcare w drodze przetargu wybrała agencję BeDigital do stworzenia nowej komunikacji sprayu do nosa nasic.

Agencja BeDigital stworzyła nową strategię marki, przygotowała i wyprodukowała materiały kreatywne, a także odpowiada za zakup i optymalizację mediów digitalowych. 

Nowa kampania aerozolu nasic, oprócz zwiększenia sprzedaży, ma za zadanie podkreślić dwuskładnikowość leku, który przyspiesza odblokowanie nosa i regeneruje jego błonę śluzową. Działania są prowadzone pod hasłem: „Odblokowuje nos, odblokowuje radość”.

Komunikacja bazuje na dwóch 30-sekundowych spotach - jeden prezentuje produkt dla dzieci, a drugi dla dorosłych. Produkcje wideo utrzymane są w konwencji humorystycznej opierającej się na zobrazowaniu idei blokowania nosa, wyrażonej szybą oddzielającą głównych bohaterów od normalnego, przyjemnego funkcjonowania. 

Firma Klosterfrau powierzyła krakowskiej agencji BeDigital opiekę nad czterema swoimi markami, oprócz nasic są to: neo-angin, junior-angin oraz Oyono.

 Firmy nie ujawniają szczegółów zakończonego przetargu. 
 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas