Do zespołu Httpool Polska dołącza Natalya Sultanyarova. Obejmuje stanowisko client solutions manager, podlegać będzie Adamowi Puchalskiemu. Będzie odpowiadać za obsługę kampanii na TikToku.
Sultanyarova zajmie się obsługą i optymalizacją kampanii oraz wsparcie w obszarze skalowania działań reklamowych na platformie TikTok.
Natalya Sultanyarova ma kilkuletnie doświadczenie w branży marketingu i reklamy. Zaczynała jako advertising group head w Tembr Bank, a następnie zdobywała doświadczenie jako media/marketing manager w Otto Group Russia, account manager w niezależnym domu mediowym ROSST oraz digital manager w agencji interaktywnej U group.
W Polsce od czerwca 2018 r. do lutego tego roku pracowała w agencji G Partner, jako SEM/Google ads specialist.
Jest absolwentką Politechniki w Omsku (Omsk State Technical University), ze specjalizacją: Technologia Druku Poligraficznego.
Httpool jest częścią Aleph Group i globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Warner Music, Outbrain.