Prasa2013-04-29
2

„National Geographic” umacnia się na pozycji lidera pism podróżniczych

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych umocnił się „National Geographic Polska”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Voyage”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 60 959 egz. i była o 12,98 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy zmalał o 9,04 proc. i uplasował się na poziomie 26 188 egz.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie sprzedał się on w liczbie 11 307 egz. po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 14,11 proc.

Zobacz tabelę


Również w porównaniu do grudnia 2012 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 26,42 proc.) pochwalić się mógł „National Geographic Polska”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „NG Traveler” - było to 1,57 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas