Reklama2010-02-21
1

„Naturalnie z przyjemnością” w wielkanocnej kampanii Bakalland

Na początku marca rozpocznie się wielkanocna kampania reklamowa produktów Bakalland. Akcja – przygotowana przez dom mediowy Mediaedge:cia – obejmie telewizję, prasę i internet.

Kampania reklamowa Bakalland będzie wspierać masę makową, bakalie oraz masy krówkowe tej marki. Kreacja przekazu pod hasłem „Naturalnie z przyjemnością” jest zgodna z nowym wizerunkiem brandu, który był promowany w jego relaunchingowej akcji prowadzonej pod koniec ubiegłego roku (więcej). Kampania jest skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 30–59 lat.

Akcja rozpocznie się 8 marca, obejmując telewizję (m.in: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TVP3, TV4), prasę (sponsorowane rubryki z przepisami i konkursy dla czytelników w takich czasopismach jak „Oliwia”, „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka”, „Przyjaciółka” dodatek „Wielkanoc”, „Pani Domu”, „Tina”, „Kobieta i Życie”, „Świat Kobiety”, „Kuchnia”, „Moje Gotowanie”) oraz internet (wybrane portale). Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii – zaplanowanej na trzy tygodnie – zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Autor:km

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas