Reklama2016-04-11
0

NBP szuka agencji do promowania Centrum Pieniądza

Narodowy Bank Polski będzie w tym roku realizować kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą Centrum Pieniądza NBP. Szuka agencji, która zrealizuje tę akcję.

NBP rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencję do zrealizowania zaplanowanych działań promocyjnych Centrum Pieniądza. Do jej zadań należeć będzie opracowanie strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, przygotowanie media planu, dobór mediów i ich zakup.

Budżet kampanii wynosi blisko 171 tys. zł netto. Jej przebieg zaplanowano jeszcze w tym roku, ale dokładnego terminu na obecnym etapie nie podano.

Przetarg trwa do 26 kwietnia.

Autor:bg

Więcej informacji:Narodowy Bank Polski, NBP

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas