Reklama2021-11-26
0

NCK szuka agencji do kampanii Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0

Narodowe Centrum Kultury wybiera w przetargu agencję, która zajmie się kampanią promującą Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jedynym kryterium wyboru jest cena.

Zaplanowana przez NCK kampania prowadzona będzie w internecie. Do zadań wybranej agencji należeć będą m.in. opracowanie i realizacja kampanii internetowej z celem "ruch" z uwzględnieniem systemów reklamowych Facebook oraz Google (wyłącznie serwis YouTube); opracowanie i realizacja kampanii internetowej z celem obejrzenia (True View) w serwisie YouTube, opracowanie i realizacja kampanii z celem obejrzenia w serwisach VOD, opracowanie i realizacja kampanii z celem „polubienia profilu” w serwisie
Facebook.

Kampania będzie prowadzona w okresie od 17 do 29 grudnia.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 2 grudnia br.

Do negocjacji zostaną zaproszone maksymalnie 3 firmy. O wyborze zwycięzcy zdecyduje tylko i wyłącznie cena, która jest jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas