Reklama2011-03-09
1

Neckermann: Dobre wakacje trzymają cały rok (wideo)

Pod hasłem „Dobre wakacje trzymają cały rok” ruszyła kampania reklamowa biura podróży Neckermann. Akcję przygotowały firmy Labcon, Time Code i Value Media.

Nowa kampania Neckermanna pokazuje, jak mocne wrażenia pozostawiają wakacje zorganizowane przez tę firmę. W akcji wykorzystywanych jest 6 zabawnych spotów, które reklamują poszczególne kierunki turystyczne z oferty Neckermanna.



– Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako czołowego touroperatora i zwiększenie świadomości klientów, że wakacje z nami to coś więcej, niż jedno- lub dwutygodniowy urlop – to fantastyczne wspomnienia i pozytywna energia, którą żyje się przez cały rok – mówi Rafał Grunwald, dyrektor marketingu i e-commerce Neckermann Polska.


Akcja pod hasłem „Dobre wakacje trzymają cały rok” od 7 marca obejmuje telewizję (m.in. kanały TVN, Polsatu i TVP), internet (m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, serwisy społecznościowe, sieci afiliacyjne) oraz prasę („Polityka”, „Forum”, „Newsweek”).


Strategię kampanii przygotowała agencja Labcon, spoty wyprodukowała firma Time Code, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas