Reklama2015-10-02
2

Neckermann Polska ma nowe logo ze słonecznym sercem jak w Thomas Cook Group

Biuro podróży Neckermann rozpoczyna globalny rebranding obejmujący także rynek polski. W nowym logo głównym elementem jest żółte serce charakterystyczne dla identyfikacji wizualnej Thomas Cook Group.

Rebranding biura podróży Neckermann ma na celu ujednolicenie jego identyfikacji z wizerunkiem Thomas Cook Group, do której należy. Słoneczne słońce jest symbolem tego koncernu, ma odzwierciedlać wartości takie jak zaufanie, troska i orientacja na klienta.

- To symbol bezpieczeństwa i opieki, ale też gwarancja, że korzystają z usług nowoczesnego touroperatora z bogatym portfolio produktów, który zmienia się dla klienta. Słoneczne serce będzie towarzyszyć naszym klientom, na każdym etapie podróży i będzie potwierdzeniem, że są w rękach godnego zaufania, światowego lidera turystyki - opisuje Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska.

Oprócz polskiego rynku Neckermann w najbliższym kwartale zmieni identyfikację wizualną w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Czechach i na Węgrzech. - Zmiana jest dużym strategicznym posunięciem, ponieważ Neckermann jest naszą największą marką w ramach grupy - podkreśla Tim Van Genechten, szef brandingu w Thomas Cook Group.

Nowa identyfikacja Neckermann Polska obowiązuje od początku października. 5 października firma zaczyna sprzedaż letniej oferty od akcji „Tydzień Klienta”, w ramach której w oddziałach dostępne będą m.in. bonusy cenowe, wycieczki fakulatywne gratis jako dodatek do rezerwacji, konkurs z nagrodami oraz animacje dla dzieci i prezenty. Promocja potrwa od 5 do 11 października.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas