Reklama2018-05-07
0

RiverWood wygrała przetarg NeoNail na organizację loterii „Wygraj swój kolor”

W wyniku wygranego przetargu agencja RiverWood marketing zajęła się organizacją loterii konsumenckiej „Wygraj swój kolor” dla marki NeoNail (należącej do Cosmo Group). Zabawa trwa od 7 maja do 3 czerwca.

Główną nagrodą w  loterii „Wygraj swój kolor”  jest Fiat 500, którego losowanie odbędzie się 4 czerwca. Do zdobycia w każdym tygodniu są skutery Vespa Primavera 50 4 T), a codziennie dodatkowo 10 nagród (1 aparat fotograficzny Instax i 9 zestawów lakierów hybrydowych). Loteria ma charakter instant-win, czyli zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę dzienną.

Warunkiem udziału w loterii jest zakup produktów marki NeoNail za kwotę minimum 50 zł i rejestracja paragonu na stronie internetowej loteria.neonail.pl.

Agencja RiverWood marketing odpowiedzialna jest za opracowanie konceptu kreatywnego, obsługę akcji i jej organizację. Z ramienia agencji koordynacją projektu zajmie się Sandra Gbiorczyk, senior account executive.

Autor:jd

Więcej informacji:RiverWood, NeoNail

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas