Reklama2021-12-16
20

Nest Bank planuje nową identyfikacją wizualną

Nest Bank już wkrótce zmieni identyfikację wizualną. Bank pokazał nowy logotyp i projekt strony internetowej, zapowiada także duże zmiany w bankowości online.

Bank zmieni swoje logo, stronę internetową, bankowość internetową i aplikację mobilną, wizerunki kart płatniczych (zarówno plastikowych, jak i w portfelach mobilnych), placówki, wygląd profili w social mediach i innych materiałów marketingowych.

Na górze: nowe logo Nest Banku, na dole poprzednia wersja

Nowości w Nest Banku

Pierwsze zmiany Nest Bank planuje na koniec pierwszego kwartału 2022 r.

- Przez ostatnie 2 lata konsekwentnie realizowaliśmy strategię biznesową opartą na specjalizacji na segmencie mikro i małych przedsiębiorstw. Te firmy stanowią filar polskiej gospodarki i w bezkompromisowy sposób korzystają z dobrodziejstw postępu technologicznego, a w szczególności cyfryzacji. Dlatego my również przeszliśmy zdecydowaną cyfrową transformację i przyszedł czas na to, aby zmienić się także wizualnie. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem naszej strategii biznesowej - mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku.

Nowa hasło Nest Banku "Siła Przedsiębiorców"

Nest Bank zamierza kontynuować dotychczasową strategię biznesową, co znalazło odzwierciedlenie w nowym pozycjonowaniu marki i haśle „Siła Przedsiębiorców”.

- Wyrazem nowego pozycjonowania jest mocne hasło marki „Siła Przedsiębiorców”, a także nowoczesna i dynamiczna identyfikacja wizualna. Postawiliśmy na wyraziste i zdecydowane kolory, które podkreślają energię i gotowość do działania. Całość tworzy identyfikację unikalną na tle zarówno rynku bankowego jak i innych firm z sektora finansowego, tzw. „fintechów” – mówi Bartosz Dziendziel, dyrektor departamentu marketingu Nest Banku.

Za przygotowanie rebrandingu odpowiada warszawskie biuro międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge.

- Pracując nad identyfikacją wizualną dla Nest Banku, szukaliśmy odpowiednich środków, by wyrazić energię, nowoczesność, otwartość i szczerość marki w relacjach z klientami. W warstwie językowej postawiliśmy na transparentne informowanie o benefitach i hasło wprost wyrażające respekt dla grupy docelowej banku. W warstwie wizualnej zaś, idea bezpośredniej relacji z klientami znajduje odzwierciedlenie w postaci własnych, niepowtarzalnych ilustracji, wymownej ikonografii i charakterystycznej typografii. Ta ostatnia jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i mocnych wizualnie atutów naszego rozwiązania dla marki Nest Bank. Całość dopełniliśmy odważną, kontrastową i świeżą kolorystyką, kojarzącą się bardziej ze światem tzw. „fintechów” niż tradycyjną bankowością - podsumowuje dyrektor kreatywny Dragon Rouge Viktor Konovalov.

Autor:jd

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas