PR2018-12-20
0

Neuron PR projektowo dla Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych

Agencja Neuron PR odpowiada za strategię oraz plan komunikacji ogólnopolskiego projektu „Archiwa Rodzinne Niepodległej" Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.

W ramach współpracy, zespół agencji przeprowadził strategiczny warsztat komunikacyjny z udziałem pracowników klienta oraz przedstawicieli archiwów państwowych. Na bazie wniosków z warsztatu przygotowany został szczegółowy plan komunikacji obejmujący działania PR i marketingowe.

– Zaproponowana przez Neurona warsztatowa metoda pracy umożliwiła sprawne zebranie niezbędnych informacji oraz wspólne uzgodnienie celów biznesowych i komunikacyjnych projektu. Dzięki temu plan działań powstał w założonym terminie i jest dobrze osadzony w realiach budżetowych – mówi Maciej Gajewski, dyrektor departamentu Organizacji i Udostępniania Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.

Strony nie zdradzają, jak doszło do nawiązania współpracy.

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych to centralny urząd administracji rządowej podległy Ministrowi Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zarządzana przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych sieć 33 archiwów gromadzi, przechowuje, opracowuje, zabezpiecza i udostępnia materiały archiwalne od czasów średniowiecza do czasów dzisiejszych.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas