PR 2020-08-13
4

Partner of Promotion, PAP, Aplan Media i inni walczą o 1,5 mln budżetu Kancelarii Premiera

Fot. Twitter/Kancelaria Premiera Fot. Twitter/Kancelaria Premiera

Do przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na obsługę komunikacyjną zgłosiło się 8 firm. Wśród nich m.in. Aplan Media, Partner of Promotion, Neuron PR i Polska Agencja Prasowa. Walczą o budżet wyceniany na 1,5 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Oferty w przetargu KPRM złożyły agencje: Partner of Promotion, Aplan Media, Hill&Knowlton Strrategies, Neuron PR, Świeża Bazylia PR, Remarkable Ones oraz Polska Agencja Prasowa i konsorcjum MDDP z Akademią Biznesu.

Walczą o obsługę budżetu, który Kancelaria Premiera wyceniła na 1,5 mln zł brutto.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się kompleksową obsługą komunikacyjną programu GovTech Polska. Do jej zadań należeć będzie stała obsługa komunikacyjna, realizacja uzgodnionych dodatkowych działań komunikacyjnych, doradztwo zewnętrzne w wyszczególnionych obszarach merytorycznych oraz emisja materiałów w mediach społecznościowych oraz mediach tradycyjnych.

Ze zwycięską agencją KPRM będzie pracować do końca czerwca 2022 roku.

 

 

Autor: bg

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas