Reklama2022-07-08
1

NFZ wybiera w przetargu agencję do kampanii nt. rehabilitacji po covidzie

Narodowy Fundusz Zdrowia planuje kampanię społeczną dotyczącą powrotu do zdrowia po przebyciu Covid-19. W przetargu wybiera agencję, która się nią zajmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Przetarg Narodowego Funduszu Zdrowia dotyczy przygotowania kampanii promocyjnej programu „8 tygodni do zdrowia po Covid-19".

Zaplanowane działania będą obejmować social media, głównie Facebook a także internet i stacje radiowe. Fundusz chce zaangażowanych do nich influencerów.

Kampania ma potrwać ok. dwa miesiące. Jej przygotowaniem i realizacją zająć się ma wybrana w prowadzonym właśnie przez NFZ przetargu.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 60), kwalifikacje zawodowe (waga: 15) oraz prezentacja "Strategii promocji" (waga: 25).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W przetargu mogą brać udział agencje, które w ciągu  ostatnich dwóch lat przygotowały i zrealizowały kompleksową kampanię promocyjną o budżecie nie mniejszym niż 150 tys. zł.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 15 lipca.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas