Reklama2013-07-19
0

„Nie jedno do odkrycia” reklamuje piwo Książęce Jasne Ryżowe (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa Książęce Jasne Ryżowe (Kompania Piwowarska) przedstawiająca sposób jego produkcji. Akcję przygotowały i realizują firmy Nairobia, Platige Image, MEC i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

W nowej kampanii Książęcego Jasnego Ryżowego jest wykorzystywany 2,5-minutowy spot, w którym piwowarzy i technolodzy z Tyskich Browarów Książęcych pokazują, w jaki sposób udało im się wyprodukować to piwo. Filmik od 18 lipca jest emitowany w kanałach tematycznych Discovery Channel i serwisach VoD.

Przypomnijmy, że Książęce Jasne Ryżowe pojawiło się w sprzedaży wiosną br. (więcej na ten temat).

Obecna akcja reklamowa, prowadzona pod hasłem „Książęce Jasne Ryżowe. Nie jedno do odkrycia”, obejmuje również artykuły sponsorowane i bannery w internecie.

Jednocześnie w telewizji emitowane są reklamy trzech innych wariantów piwa Książęce (Czerwonego Lagera, Złotego Pszenicznego i Ciemnego Łagodnego), pokazywane już w ub.r. (przeczytaj więcej i obejrzyj je).

Spoty Książęcego Jasnego Ryżowego przygotowały agencja Nairobia i dom produkcyjny Platige Image, a wyreżyserował Adam Łapiński. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR prowadzi RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas