Prasa2011-11-14
2

Nie ma mocnych na “Twój Styl”, “Shape” liderem spadku

Większość luksusowych miesięczników dla kobiet zanotowało w sierpniu br. spadki sprzedaży, najwięcej stracił “Shape”. Największy wzrost zanotowała z kolei “Uroda”, a liderem pozostał “Twój Styl”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. wyniosła 230 710 egz., czyli o 4,95 proc. więcej niż w sierpniu ub.r.

Drugie miejsce zajął magazyn “Joy” (Marquard Media Polska) ze znacznie mniejszym wynikiem  - 158 877 egz. i stratą wynoszącą 13,18 proc.

Podium zamyka shoppingowe “Avanti” (Agora SA), której sprzedaż ogółem spadła o 2,93 proc. do 138 168 egz.

Największy wzrost sprzedaży ogółem w sierpniu br. odnotował zajmujący siódme miejsce magazyn "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło), którego wynik poszedł do góry o 14,72 proc. i wyniósł 102 339 egz.

Najwięcej stracił miesięcznik "Shape" (Marquard Media Polska). Zanotował on w ósmym miesiącu br. sprzedaż na poziomie 23 406 egz., o 20,14 proc. niższą niż rok wcześniej.

Zobacz tabelę


W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największy wzrost sprzedaży, wynoszący 14 proc., zanotował magazyn “Elle” (Burda Media Polska), a największym spadkiem dotknięty zostały miesięcznik “Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) - wyniósł on 6,88 proc. 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:miesięcznik, zkdp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas