Reklama2013-11-29
2

Niechciane prezenty w świątecznej kampanii piwa Grolsch (wideo)

W ramach bożonarodzeniowej kampanii piwo Grolsch (produkowane przez Kompanię Piwowarską) trafia do sprzedaży w limitowanych czteropakach. Akcję - pod hasłem „Świat jest pełen niechcianych prezentów” - przygotowały i realizują firmy Kropka Bordo i FaceAddicted.

Opakowanie świątecznych czteropaków piwa Grolsch przygotował warszawski artysta streetartowy Igor Chołda (znany jako Aqualoopa). Projekt pokazuje typowe motywy bożonarodzeniowe - przy czym w stylistyce biało-czarnej - oraz hasło „Wybierz 4xciekawiej”. Większe opakowania mają być odpowiedzią na wzmożoną potrzebę obdarowywania innych w okresie bożonarodzeniowym.

Akcja obejmuje też działania na Facebooku, gdzie powstał fanpage „Grolsch Niechciane Prezenty”, na którym użytkownicy mogą współtworzyć listę takich podarunków oraz brać udział w związanym z tym konkursie. Aktywności te koordynuje agencja FaceAddicted.

Koncepcję i kreację całej kampanii przygotowała agencja Kropka Bordo.

 

Autor:tw

Więcej informacji:Grolsch, Kompania Piwowarska

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas