Reklama2008-03-06
0

Nielsen: mobilna reklama zyskuje

23 procent amerykańskich użytkowników komórek widziało w ciąguostatnich 30 dni reklamę na ekranie swojego telefonu.

Około połowa z tych osób odpowiedziała na taką reklamę poprzezwysłanie wiadomości tekstowej, kliknięcie w nią bądź zadzwonieniepod podany numer - informuje serwis MediaPost Publications,powołując się na badanie firmy Nielsen.

Liczba użytkowników komórek z USA, którzy widzieli mobilnąreklamę, zwiększyła się w ostatnich trzech miesiącach ubiegłegoroku o 38 procent do 58 milionów osób, w porównaniu z 42 milionamiw II kwartale.

Z badania Nielsena wynika również, że 32 procent respondentówbyłoby otwartych na mobilne reklamy, o ile zmniejszyłyby one ichrachunki. Z kolei 13 procent respondentów patrzy na nie przychylnymokiem, jeśli poprawiają jakość dostępnych treści mobilnych, a 14procent jeśli są związane z ich zainteresowaniami.

źródło: MediaPost Publications

Autor:km

Więcej informacji:reklama mobilna

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas