Reklama2018-10-11
0

Kropka Bordo po wygranym przetargu prowadzi akcję konsumencką dla Listerine

Agencja Kropka Bordo realizuje pod hasłem „Noc to moc” nową ogólnopolską loterię konsumencką marki Listerine, produkowanej przez firmę Johnson&Johnson. Aktywacja wspiera rynkowy debiut Listerine Nightly Reset.

Akcja potrwa do końca października br. Promocją objęte jest całe portfolio marki Listerine, ale nacisk położono na Listerine Nightly Reset – produkt, który debiutuje w ofercie Johnson&Johnson zarówno w Polsce, jak i na całym świecie.

Ogólna komunikacja produktu podkreśla sposób i efektywność jego działania za pomocą claimów: „Innowacyjna formuła zwalcza skutki dnia w ciągu nocy” oraz „Poczuj różnicę vs. samo szczotkowanie w 21 dni”.

Nagrodami w loterii są smartfony Huawei P20 Pro wyposażone m.in. w aparat, baterię o dużej pojemności oraz nowatorską obudowę.

Kropka Bordo odpowiedzialna jest za: stworzenie idei kreatywnej loterii „Noc to Moc!”, koncepcję mechanizmu, KV akcji oraz promocyjną stronę www. Zajmuje się też obsługą prawną w ramach realizowanej loterii oraz przygotowanie materiałów POS.

Agencja pracuje przy tej akcji z Johnson&Johnson w związku z wygranym przetargiem. Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych jego uczestników.

Jedną z większych kampanii marka Listerine realizowała dwa lata temu – akcję pod hasłem „Poczuj w sobie moc” realizowała wówczas agencja Lemon Sky J. Walter Thompson.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas