Reklama2015-07-02
0

Nowe nośniki reklamowe w ofercie in-Store Media

Międzynarodowa agencja shopper marketingowa in-Store Media wprowadziła do oferty w Polsce nowe nośniki reklamowe: arch media oraz floor media XXL. Są one dostępne w wybranych hipermarketach sieci Carrefour.

Floor media XXL to naklejki podłogowe mierzące do 6 m długości i 2 m szerokości. Duża powierzchnia daje możliwość pokazywania na nich różnych reklam graficznych.

Z kolei arch media to bramy ustawiane w alejach sklepowych witające klientów hipermarketu wchodzących do konkretnego działu. Mają ponad 2,8 m wysokości oraz 1,8-3,2 m szerokości.

Arch media oraz floor media XXL dostępne są w 9 hipermarketach sieci Carrefour w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Polska jest pierwszym krajem, w którym in-Store Media udostępniła te nośniki.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas