Kultura2021-01-07
2

1,27 mln widzów „O mnie się nie martw 13”, TVP2 liderem

Plan „O mnie się nie martw 13”; fot. TVPPlan „O mnie się nie martw 13”; fot. TVP

Trzynasty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,27 mln osób, o 450 tys. widzów mniej niż pokazywany rok temu jedenasty sezon. Produkcja dała Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 15,97 mln zł.

Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 13” mogli oglądać w poniedziałki o godz. 21.50, w okresie od 16 września 2020 roku do 4 stycznia 2021 roku (serial wystartował 16 września ub.r., ale początkowo TVP2 pokazywała końcówkę 12. sezonu).

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, premierowe odcinki produkcji oglądało średnio 1,27 mln widzów, co przełożyło się na 10,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,90 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię zgromadził odcinek z 14 grudnia, który przyciągnął przed ekrany 1,41 mln widzów.

Cały jedenasty sezon „O mnie się nie martw”, emitowany jesienią 2019 roku, oglądało średnio 1,72 mln osób, co przełożyło się na 14,26 proc. udziału w 4+, 10,12 proc. w 16-49 i 11,98 proc. w 16-59. Produkcja straciła 450 tys. widzów.

TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym czasie był Polsat, który nadając wówczas gł. filmy i „Love Island. Wyspa miłości” miał 9,32 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. „Projekt lady”, „Totalne remonty Szelągowskiej” i filmy fabularne; 8,99 proc.)., a czwarte miejsce zajmuje TVP1 (gł. „Teatr TV”; 2,80 proc.)

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka zajęła miejsce trzecie.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 13” wyniosły 15,97 mln zł. Dla porównania jedenasta seria zarobiła z reklam 13,90 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas