Telewizja2018-10-03
4

„O mnie się nie martw” straciło widzów, ale TVP2 pozostaje liderem rynku

Dziewiąty sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,76 mln osób, o 310 tys. widzów mniej niż rok temu. Produkcja nadal daje Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego.

Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 9” mogą oglądać w piątki o godz. 20.40, począwszy od 14 września br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, do 28 września br. serial oglądało średnio 1,76 mln widzów, co przełożyło się na 12,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,60 proc. w grupie 16-59.

Największą widownię zgromadził odcinek z 14 września br., który przyciągnął przed ekrany 1,82 mln widzów.

Siódmy sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach, emitowany jesienią ub.r., oglądało średnio 2,07 mln osób, co przełożyło się na 14,53 proc. udziału w 4+, 11,97 proc. w 16-49 i 13,55 proc. w 16-59. Oznacza to, że produkcja straciła 310 tys. widzów.

TVP2 w paśmie emisji serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym czasie jest TVP1, która nadaje wówczas teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” i transmisje sportowe, co daje jej 10,49 proc. udziału. Trzeci jest Polsat („World of Dance - Polska”; 9,43 proc.)., a czwarte miejsce zajmuje TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,30 proc.)

Z kolei w grupie 16-49 Dwójka zajmuje miejsce trzecie, a w 16-59 - drugie.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:O mnie się nie martw, TVP2

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas