Reklama2012-11-16
7

„Obniżaj cholesterol optymalnie” w kampanii margaryny Optima Cardio (wideo)

Startuje kampania reklamowa wprowadzają na rynek margarynę Optima Cardio produkowaną przez Z.T. „Kruszwica” SA. Akcję, prowadzoną w telewizji, prasie i internecie, przygotowały firmy Red8 Advertising, Red8 Digital i Starcom.

Optima Cardio to jedna z dwóch linii margaryny Optima wprowadzanych właśnie do sprzedaży przez Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” SA - drugą jest Optima Omega 3. Optima Cardio zawiera sterole roślinne, które obniżają poziom cholesterolu, natomiast Optima Omega 3 pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu i dzięki temu wspiera zdrowie serca. Obie marki w portfolio Z.T. „Kruszwica” SA zastępują margaryny Benecol, które przedsiębiorstwo produkowało na licencji firmy Raisio Nutrition. Koncepcję, pozycjonowanie i identyfikację marki Optima, a także opakowania jej dwóch linii produktowych przygotowała agencja Red8 Advertising.

Margarynę Optima Cardio wspierają działania reklamowe, które podkreślają, że produkt ten skutecznie obniża poziom cholesterolu i przynosi efekty już po trzech tygodniach jedzenia. Kampania, podobnie jak sama margaryna, jest skierowana głównie do osób w wieku 40-65 lat z podwyższonym poziomem cholesterolu.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVP, Polsat, Discovery i stacje tematyczne obsługiwane przez Atmedia), prasę (czasopisma branżowe) oraz internet (m.in. serwis OptimaCardio.pl). Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, przy czym reklamy internetowe i stronę OptimaCardio.pl opracowała agencja interaktywna Red8 Digital, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas