PR2015-07-21
3

TBWA PR dla Optima DHA - nowej margaryny od ZT „Kruszwica”

Agencja TBWA PR realizuje działania public relations związane z wprowadzeniem na rynek marki Optima DHA, nowej margaryny produkowanej przez Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” SA.

Strategia wprowadzenia margaryny na rynek została oparta na promocji prozdrowotnych właściwości produktu. W celu przybliżenia dziennikarzom i konsumentom wpływu kwasu DHA na zdrowie dzieci, dorosłych i osób starszych, do współpracy zaproszono dwoje ekspertów: dietetyka i technologa żywności Annę Jelonek oraz Tomasza Wachowiaka, właściciela Szkoły Pamięci SPW. O właściwościach produktu opowiadali m.in. na spotkaniu związanym z wprowadzeniem produktu na rynek.

Za przygotowanie strategii komunikacji wprowadzenia produktu, organizację spotkania prasowego, koordynację wszystkich działań w ramach akcji oraz media relations odpowiada zespół agencji TBWA PR, którym kieruje account manager Dominika Socha.

Autor:bg

Więcej informacji:TBWA PR, ZT „Kruszwica”, margaryna

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas