Radio2016-08-23
15

Od września nowe ceny pakietu Trójki Premium i Czwórki, Polskie Radio 24 w nowych pakietach

Z początkiem września Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadzi do sprzedaży nowe oferty handlowe dla Czwórki i pakietu Trójka Premium.

Od 1 września br. nadająca na częstotliwościach UKF młodzieżowa stacja Czwórka zostanie zastąpiona przez informacyjno-publicystyczne Polskie Radio 24. Od tego dnia Czwórka swój program będzie nadawać cyfrowo (w DAB+) i w internecie.

W związku z tą zmianą Polskie Radio 24 zastąpi Czwórkę w pakietach reklamowych: Trójwymiar PR, O-Okularnik, Highway FM i Joker. Czas reklamowy w Polskim Radiu 24 będzie sprzedawany według aktualnego cennika reklamowego Czwórki, więc ceny powyższych pakietów się nie zmieniają.

Jednocześnie od 5 września Agencja Reklamy Polskiego Radia wprowadza do sprzedaży zarówno Czwórkę, jak i pakiet Trójka Premium w nowej odsłonie.

W skład Trójki Premium w nowej formule wchodzą stacje Trójka, Polskie Radio 24 oraz Czwórka nadająca w internecie i cyfrowo (dotychczas tworzyły go Trójka i Czwórka). Dla nowej Trójki Premium jak i stacji cyfrowej i internetowej Czwórka obowiązywać będzie nowy cennik.

Agencja Reklamy Polskiego Radia nie podaje jeszcze nowych cen reklam, które wprowadzi 5 września. Obecnie najdroższy spot 30-sek. w pakiecie Trójka Premium kosztuje 12,5 tys. zł w paśmie między godz. 7 a 10 od środy do piątku.

Autor:bg

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas