Radio2016-08-16
20

RMF FM i Radio ZET zyskują słuchaczy, Jedynka z największym spadkiem

Na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najbardziej straciła Jedynka - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od maja do lipca 2016 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 25,1 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,9 pkt. proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 14,1 proc., po wzroście o 0,5 pkt. proc.

Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 8,5 proc., po spadku o 1,3 pkt. proc. - największym w zestawieniu.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,8 proc. Udział PR 3 poszedł w dół o 0,1 pkt. proc.

Pierwszą piątkę zamyka z kolei VOX FM, którego udział w badanym okresie wyniósł 4,1 proc. (+ 0,2 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas