Prasa2008-03-12
0

Odświeżone "To&Owo"

Tygodnik telewizyjny "To&Owo" (Wydawnictwo Bauer) od wczorajukazuje się w nowej makiecie i w zmienionej formule. Zmianom nadktórymi czuwał Włodzimierz Krawczyk, redaktor naczelny pisma,towarzyszy kampania reklamowa.

W "To&Owo" pojawiły się nowe rubryki: Premiery, Telewizyjneseriale od A do Z, Wydarzenie oraz Technika, powiększyła się takżeobjętość rubryki Gwiazda. Do tygodnika wprowadzono równieżprzewodniki po ofercie filmów dokumentalnych i programachrozrywkowych oraz zwiększono w nim liczbę tematów magazynowych.Zmianie nie uległa jednak ani liczba stron pisma, ani jego cena(1,90 zł).

"To&Owo" otrzymało także oficjalną rekomendację platformcyfrowych: Cyfrowego Polsatu, Cyfry+ i N. - Cyfrowy Polsatreklamuje "To&Owo" w swoim magazynie, pozostałe platformywyraziły swoje uznanie dla odmienionej wersji pisma - mówi namMaciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze.

Odnowione "To&Owo" promowane jest w telewizji (TVP 1, TVP 2,TVN, Polsat, TV 4 i TVN 7). Kreację przygotowało Wydawnictwo Bauerwe własnym zakresie, za realizację kampanii odpowiada agencjaMarket Share, a zakup mediów - Mediaedge:CIA.

Średnia sprzedaż ogółem "To&Owo" w grudniu 2007 rokuwyniosła 488 839 egz. (dane ZKDP).

Autor:pp

Więcej informacji:Bauer, To&Owo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas