Prasa2014-03-10
3

Odświeżony “TV14” z Ewą Wachowicz i w wyższej cenie

Shutterstock.comShutterstock.com

W poniedziałek 10 marca br. ukazał się najnowszy numer dwutygodnika “TV14” (Wydawnictwo Bauer) z Ewą Wachowicz na okładce. Od tego wydania magazyn ma odświeżony layout i nowe rubryki. Jednocześnie rośnie jego cena.

W dwutygodniku zwiększono także liczbę prezentowanych stacji telewizyjnych (z 53 do 64), rozbudowano sekcję poradniczą oraz tę poświęconą życiu gwiazd. Ponadto wprowadzono nową sekcję kulinarną liczącą 4 strony i zwiększono liczbę krzyżówek z trzech do siedmiu. Magazyn ma o 12 stron większą objętość, a jego cena wzrosła o 10 groszy do 1,80 zł.

Odświeżone wydanie “TV14” jest promowane w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacje tematyczne). Spot przygotował ProjectFilm, media zaplanował dom mediowy MEC.

>>> zobacz wszystkie okładki w naszym nowym serwisie JEDYNKI

Przypomnijmy, że na początku marca nowym redaktorem naczelnym pisma “TV14” został Artur Kosiński (więcej na ten temat).

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “TV14” w 2013 roku wyniosła 190 055 egz. (dowiedz się więcej).

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas