Internet2015-10-08
10

Ofensywa programowa Player.pl. Będą cztery własne produkcje

W środę 21 października w ofercie należącego do TVN serwisu wideo na żądanie Player.pl zadebiutuje internetowy serial „Web Therapy” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Player.pl w najbliższych miesiącach chce wprowadzić do swojej oferty też trzy kolejne własne programy.

- Własne produkcje online TVN-u powstają przede wszystkim z myślą o dzisiejszych młodych odbiorcach mediów: krótsze odcinki oraz nacisk na akcję dostosowane są do urządzeń mobilnych, jak smartfony i tablety - zapowiada Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN.

Jak już informowaliśmy, pierwszą własną produkcją Player.pl będzie serial internetowy „Web Therapy”, opowiadający o psychoterapeutce doktor Lucynie Kole-Bojarskiej (w tej roli Agata Kulesza), która porzuca tradycyjne spotkania z klientami na rzecz kilkuminutowych sesji wideo odbywających się przez komunikator internetowy. Przez jej wirtualny gabinet przewinie się galeria oryginalnych charakterów z najróżniejszymi problemami.

„Web Therapy" jest polską wersją amerykańskiego cyklu internetowego pod tym samym tytułem z Lisą Kudrow w roli głównej. W polskiej adaptacji wystąpią też m.in. Andrzej Zieliński i Arkadiusz Jakubik. Serial liczyć będzie 10 trwających po 20 minut odcinków, które realizuje firma FremantleMedia Polska.

Jak wynika z naszych informacji, „Web Therapy” w Player.pl pojawi się 21 października br. Korzystając z płatnej oferty (nie tylko w ramach Strefy T-Mobile, ale również innych opcji, które się pojawią), będzie można obejrzeć wszystkie odcinki produkcji na raz w dniu premiery. Natomiast w ramach oferty bezpłatnej kolejne odcinki „Web Therapy” udostępniane będą co tydzień.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tvn-z-prawami-telewizyjnymi-i-internetowymi-do-filmow-i-seriali-disneya ##

Grupa TVN podczas konferencji zorganizowanej w środę na targach MIPCOM w Cannes zapowiedziała, że w Player.pl pojawią się trzy kolejne produkcje własne.

Pierwszą z nich będzie reality-show „Start u up!”, o którego realizacji pisaliśmy jako pierwsi w sierpniu. Będzie on opowiadać o młodych ludziach, którzy wchodzą w dorosłe życie, a osią ich aktywności są media społecznościowe. Ma go produkować firma Rochstar.

W Player.pl znajdzie się też docu-reality „My lovestories”, w którym bohaterowie opowiadać będą swoje miłosne historie. Serwis pokaże też polską wersję amerykańskiego formatu „Lip Sync Battle”, w którym gwiazdy będą rywalizować w tzw. lip dubie, czyli dostosowywaniu ruchu warg do odtwarzanych piosenek.

Te trzy programy są właśnie w przygotowaniu. W planach jest ich wprowadzenie do oferty Player.pl albo pod koniec tego roku albo na początku przyszłego roku.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w kwietniu br. Player.pl miał 1,97 mln realnych użytkowników.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas