Reklama2018-06-19
0

Ogilvy zobowiązuje się zatrudnić w działach kreacji 20 kobiet na stanowiskach kierowniczych

Thai Kham Meng, CEO i dyrektor kreatywny Ogilvy, zapowiedział na festiwalu Cannes Lions, że grupa do 2020 roku zatrudni w działach kreacji na stanowiskach kierowniczych na całym świecie 20 kobiet.

Sieć Ogilvy nawiązała współpracę z Kat Gordon i Ruchem 3%, by wspólnie stworzyć plan działania w zakresie różnorodności i zarazem przyczynić się do zadowolenia pracowników.

Ruch 3% istnieje w USA od 2012 roku. Jego nazwa wzięła się z tego, że w agencjach reklamowych na stanowiskach dyrektorów kreatywnych pracuje tylko 3 proc. kobiet, reszta tych funkcji obsadzona jest mężczyznami. Celem ruchu jest wyrównanie tych proporcji i doprowadzenie do sytuacji, w której liczba kobiet i mężczyzn pełniących funkcje kierownicze w kreacji będzie równa.

Według Thai Kham Menga zwiększenie liczby kobiet na tych stanowiskach nie tylko będzie służyć różnorodności, ale ma też sens biznesowy, bo może podnieść jakość pracy.

Autor:bg

Więcej informacji:Ogilvy, branża reklamowa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas