Telewizja2020-11-03
15

1,15 mln widzów nowego programu „Ameryka da się lubić”, TVP2 wiceliderem

Ida Nowakowska w programie „Ameryka da się lubić”; fot. TVPIda Nowakowska w programie „Ameryka da się lubić”; fot. TVP

Nowy program „Ameryka da się lubić” oglądało średnio 1,15 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i czwarte w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 1,76 mln zł.

Średnia widownia premierowych odcinków „Ameryka da się lubić”, wyemitowanych w okresie od 12 września do 31 października 2020 roku wyniosła 1,15 mln osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 8,45 proc. w gronie wszystkich widzów, 5,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,09 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była w soboty o godz. 20.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 12 września. Śledziło go średnio 1,36 mln osób.

Nadawany półtora roku temu (tj. w okresie od 27 kwietnia do 11 maja ub.r.) w tym samym paśmie mający podobną formułę program „Europa da się lubić - 15 lat później” oglądało 1,84 mln osób, co przełożyło się na 13,58 proc. udziału w 4+, 8,15 proc. w 16-49 oraz 9,19 proc. w 16-59.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tvp1-i-tvp2-jesienna-ramowka-nowosci-i-kontynuacje-opinie-kurski ##

TVP2 w czasie emisji „Ameryka da się lubić” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie była TVP1 („Pogoda”, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 10,56 proc.), trzeci - TVN (pasmo filmowe; 7,56 proc.), a czwarty - TVN (gł. filmy fabularne; 7,08 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka była stacją czwartego wyboru.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Ameryka da się lubić” wyniosły 1,76 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Formuła programu „Ameryka da się lubić” nawiązuje do znanego już widzom Dwójki talk-show „Europa da się lubić”, który emitowany był w latach 2003-2008 oraz 2019. W ramach cyklu do studia zapraszani są Amerykanie mieszkający w Polsce oraz goście specjalni, którzy wypowiadają się o zwyczajach w swojej ojczyźnie w ramach tematu danego odcinka.

Program prowadziła Ida Nowakowska.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/kocham-dwojke-zloty-jubileusz-tvp2-tomasz-kammel-a-kapitanami-druzyn-marzena-rogalska-i-maciej-kurzajewski ##

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(15)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas