Telewizja 2020-09-23
8

433 tys. widzów nowego programu „Smaki świata po polsku” w TVP2

Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Smaki świata po polsku” ogląda średnio 433 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Średnia widownia pierwszych trzech odcinków audycji „Smaki świata po polsku”, wyemitowanych w okresie od 6 do 20 września 2020 roku wyniosła 433 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 5,07 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w niedziele o godz. 11.15.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 6 września. Śledziło go średnio 590 tys. osób.

TVP2 w czasie emisji „Smaków świata po polsku” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwszy w tym czasie jest TVN (6,93 proc.), druga - TVP1 (5,71 proc.), a czwarty - Polsat (4,68 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka jest stacją trzeciego wyboru.

Formuła programu „Smaki świata po polsku” polega na tym, że gospodarze cyklu - Ola Nguyen i Robert El Gendy - podróżują po Polsce w celu odkrywania kuchni, kultury i codzienności mniejszości etnicznych i narodowych, które zamieszkują Polskę.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Autor: mk

KOMENTARZE (8) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas