Reklama2019-06-18
0

Oknoplast reklamuje swoją nowość - okna Prismatic

Firma Oknoplast rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową nowości ze swojego portfolio - okna Prismatic.

Wideo w formie animacji pokazuje model okna Prismatic przez detale. Istotną rolę w realizacji odgrywają przeszklenie i światło, ujawniające najlepsze cechy produktu.

Kampania będzie składać się ze spotów 8- i 30-sekundowych, które pojawią się w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na internetowej platformie Player.pl od 17 czerwca do 7 lipca.

- Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki Oknoplast jako lidera stolarki okiennej, który konsekwentnie realizuje strategię wprowadzania nowych, autorskich systemów. Jednocześnie chcemy zasygnalizować konsumentom, że mogą spodziewać się w naszej ofercie kolejnego premierowego, godnego uwagi produktu - okna PRISMATIC, które w sprzedaży będzie dostępne w połowie lipca br. - tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, dyrektor marketingu Grupy Oknoplast.

Na potrzeby akcji powstała również strona internetowa,

Za komunikację kampanii odpowiada 24/7Communication. Za przygotowanie spotów odpowiada dział Kreacji Marketingowej Oknoplast.

Autor:jd

Więcej informacji:Oknoplast, Prismatic

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas