Reklama2015-09-25
1

Oknoplast z odświeżonym logo i hasłem „Spójrz w przyszłość”

Produkująca okna i stolarkę okienną firma Oknoplast zmodyfikowała swoje logo oraz ma nowe hasło przewodnie i stronę internetową. Ich autorami są agencje Eskadra i OX Media.

Nowe logo Oknoplast ma przykuwać uwagę bardziej elegancką kolorystyką. Dotychczasowe hasło przewodnie „Wybierz eksperta” zastąpiono nowym: „Spójrz w przyszłość”. Taki slogan ma jeszcze mocniej akcentować innowacyjny charakter rozwiązań firmy i jej rolę trendsettera w branży. Ma również odwoływać się do wyobraźni klientów i ich marzeń dotyczących przyszłości.

Nową identyfikację wizualną Oknoplastu przygotowała agencja Eskadra.

Jednocześnie w nowej wersji uruchomiono serwis internetowy firmy, który ma teraz być wirtualnym showroomem, gdzie można nie tylko poznać właściwości i przeznaczenie modeli okien z oferty Oknoplastu, ale również dobrać do nich rodzaj szprosów czy w interaktywny sposób przymierzyć różne kolory oklein. Na stronie pojawiły się też nowe działy o charakterze content marketingowym, m.in. Dawka wiedzy i Quiz.

Witrynę przygotowała agencja OX Media.

Autor:bg

Więcej informacji:Oknoplast, logotyp, rebranding

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas