Reklama 2011-07-15
1

Oknoplast z logotypem od Grupy Eskadra

Firma Oknoplast ma zmieniony znak graficzny. Zaprojektowała go agencja Grupa Eskadra.

Nowe logo Oknoplastu nawiązuje swoim motywem graficznym i doborem barw do poprzedniego znaku firmy. - Zależało nam na zachowaniu istoty poprzedniego logotypu, gdyż klienci byli do niego przyzwyczajeni od ponad 17 lat funkcjonowania firmy - uzasadnia Grzegorz Filipek, dyrektor marketingu w Oknoplaście. - Jednocześnie aktualna wersja logo jest utrzymana w nowoczesnej stylistyce, odpowiadającej przedsiębiorstwu działającemu na arenie międzynarodowej - opisuje.

Modyfikacja logotypu to kolejna cześć procesu zmiany identyfikacji Oknoplastu. Wcześniej firma skróciła swoją nazwę, która poprzednio brzmiała Oknoplast-Kraków.

Nową identyfikację wizualną Oknoplastu przygotowała Grupa Eskadra.

Autor: tw

Więcej informacji: Oknoplast

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas