Prasa2015-06-09
2

„Olivia” z nowymi działami i szatą graficzną

Miesięcznik „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) od numeru lipcowego, który ukaże się we wtorek 9 czerwca br., zyska zmienioną strukturę, nowe działy i odświeżony layout.

W magazynie pojawi się więcej materiałów, które mają być inspiracją dla czytelniczek, więcej reportaży, a także tematy związane z psychologią. Poza wywiadem będzie jeszcze jeden materiał dotyczący gwiazd. Część poradnicza zostanie poszerzona o metamorfozy modowe oraz o rubrykę poświęconą dbaniu o dom.

 „Olivia” zyska też nową szatę graficzną - zmienią się czcionki i kolorystyka pisma, pojawią się duże zdjęcia. W miesięczniku znajdą się też sesje zdjęciowe.

Lipcowa „Olivia” ukaże się w nakładzie 300 tys. egz. Cena pisma nadal wynosić będzie 2,50 zł.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Odświeżony magazyn promowany będzie w telewizji (stacje Grup TVP, Polsat, TVN i ZPR) oraz w prasie (tytuły Wydawnictwa Bauer).  Za realizację kampanii odpowiedzialne jest studio produkcyjne ITC, a za zakup mediów - dom mediowy MEC. Spółka na promocję pisma do końca roku chce wydać około 6 mln zł.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Olivii” w lutym br. wyniosła 122 932 egz.

Autor:pp

Więcej informacji:Olivia, Wydawnictwo Bauer

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas