Reklama 2021-04-21
1

W nowej kampanii OLX wszyscy są sąsiadami (wideo)

"Cała Polska po sąsiedzku" to hasło przewodnie nowej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Spoty są pierwszą odsłoną rocznej platformy komunikacji usługi przesyłek. Działania przygotowały 180heartbeats + Jung v. Matt, Lucky Luciano Pictures i Media Concept.

W rolę przewodnika po sąsiedzkich relacjach wciela się Janusz Chabior, którego użytkownicy OLX mieli okazję oglądać już w poprzednich projektach marki. Poznajemy bohaterów kampanii z odległych od siebie miejsc, a lokalność podkreślono w spotach scenografią.

OLX z Januszem Chabiorem promują przesyłki

Tak oto w najnowszej kampanii marki długowłosy, umuzykalniony mieszkaniec Jarocina kupuje przedmiot od otoczonej regionalnymi wzorami sąsiadki z Łowicza, a warszawiak od marynarza z Gdyni.

- Lokalność i sąsiedzkość, z którą do tej pory kojarzony był serwis OLX, zostaje. Hasłem "Cała Polska po sąsiedzku" chcemy natomiast podkreślić, że sąsiadów, od których możemy kupić, lub którym możemy sprzedać przedmioty, mamy w całym kraju - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Nie rezygnujemy też z tradycyjnego dla marki puszczania oka do widza, w czym pomaga nam Janusz Chabior - dodaje Sienkowski.

Spoty emitowane będą w telewizji i kanałach social mediowych marki.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.  Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Media zaplanował dom mediowy Media Concept.

Autor: jd

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas