"Cała Polska po sąsiedzku" to hasło przewodnie nowej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Spoty są pierwszą odsłoną rocznej platformy komunikacji usługi przesyłek. Działania przygotowały 180heartbeats + Jung v. Matt, Lucky Luciano Pictures i Media Concept.
W rolę przewodnika po sąsiedzkich relacjach wciela się Janusz Chabior, którego użytkownicy OLX mieli okazję oglądać już w poprzednich projektach marki. Poznajemy bohaterów kampanii z odległych od siebie miejsc, a lokalność podkreślono w spotach scenografią.
OLX z Januszem Chabiorem promują przesyłki
Tak oto w najnowszej kampanii marki długowłosy, umuzykalniony mieszkaniec Jarocina kupuje przedmiot od otoczonej regionalnymi wzorami sąsiadki z Łowicza, a warszawiak od marynarza z Gdyni.
- Lokalność i sąsiedzkość, z którą do tej pory kojarzony był serwis OLX, zostaje. Hasłem "Cała Polska po sąsiedzku" chcemy natomiast podkreślić, że sąsiadów, od których możemy kupić, lub którym możemy sprzedać przedmioty, mamy w całym kraju - mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Nie rezygnujemy też z tradycyjnego dla marki puszczania oka do widza, w czym pomaga nam Janusz Chabior - dodaje Sienkowski.
Spoty emitowane będą w telewizji i kanałach social mediowych marki.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures. Media zaplanował dom mediowy Media Concept.