Reklama2017-02-23
0

Opcom przejmuje od FaceAddicted obsługę marki Łowicz

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na stronę internetową oraz obsługę kanałów social media dla marki Łowicz (należącej do Grupy Maspex Wadowice). Wcześniej markę w tym zakresie obsługiwała agencja FaceAddicted.

Poza stroną internetową oraz cyklem filmów kulinarnych z przepisami, Opcom prowadzi działania marki na Facebooku. Obejmują one bieżącą strategię komunikacji z użytkownikami oraz content i wartościowe treści na profilu.

Agencja odpowiedzialna jest również za aktywacje i moderowanie kampanii, w tym tworzenie konkursów konsumenckich prowadzonych na fanpage’u facebookowym „Łowicz. Samo najlepsze”.

Umowa z Opcom podpisana została bezterminowo. Poprzednio marka Łowicz obsługiwana była w social media przez agencję faceAaddicted.

Autor:bg

Więcej informacji:Opcom, FaceAddicted, Łowicz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas