Reklama2023-11-10
2

"Yes, of Corsa!" w reklamach nowego Opla Corsy

Koncern samochodowy Opel rozpoczął w Polsce nową kampanię reklamową zatytułowaną „Yes, of Corsa”. Promuje w niej nową wersję Opla Corsy. Auto można kupić m.in. w leasingu dla firm za 599 zł miesięcznie. 

Kampania w Polsce jest częścią globalnej kampanii Opla, która powstała we współpracy z agencją kreatywną Jung von Matt. Wyreżyserował ją wielokrotnie nagradzany angielski reżyser Henry Scholfield, który ma na swoim koncie m.in. teledyski dla Eda Sheerana, Billie Eilish i Dua Lipy.

Działania reklamowe mają cyfrowy i wiralowy charakter. Mają przyciągać uwagę osób poszukujących łatwej i ekscytującej mobilności elektrycznej. Ma temu służyć m.in. zapadająca w pamięć ścieżka dźwiękowa oraz klatki kinowe, które stawiają pytania typu: „Czy ma duży zasięg?”, „Czy szybko się ładuje?” lub „Czy przyjemnie się prowadzi?”. Odpowiedź na wszystkie te pytania brzmi: „Yes, of Corsa!”.

  

Autor:bg

Więcej informacji:Opel Corsa, Jung v. Matt, kampania

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas