Internet2015-09-23
0

Opera bez „Software” w nowym logo (wideo)

Norweska firma Opera Software, producent internetowych przeglądarek, odświeża swoją identyfikację wizualną.

Głównym elementem nowej tożsamości wizualnej Opery jest nowe logo. Zachowano w nim czerwone "O", które teraz jest trójwymiarowe i ma stanowić bramę łączącą użytkownika z treściami poszukiwanymi w sieci.

Ponadto z logotypu zniknęło słowo "Software". Firma tłumaczy to tym, że obecnie jest bardziej firmą internetową niż tylko zajmującą się oprogramowaniem.

Nowa identyfikacja wizualna i zaktualizowana ikona zadebiutowały już w przeglądarce Opera Mini na platformę iOS. Nowy wygląd ma już także sieć reklamowa Opera Mediaworks. W ciągu najbliższych miesięcy zmiany mają stopniowo objąć kolejne produkty, w tym Operę na Androida, Operę Mini na Androida, Operę na komputery, Operę Max oraz Operę Coast na iOS.

Nową identyfikację wizualną Opery stworzył zespół kreatywny norweskiej firmy we współpracy z dwoma niezależnymi agencjami - DixonBaxi z Wielkiej Brytanii oraz Anti z Norwegii.

Autor:km

Więcej informacji:Opera, przeglądarka, logotyp, rebranding

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas