Reklama2021-09-01
1

Opus B przygotuje kampanię wizerunkową dla marki Stadler Form

Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla marki urządzeń Stadler Form. W Polsce jej importem i dystrybucją zajmuje się DLF.

Zadaniem zespołu Opus B będzie przygotowanie wizerunkowej kampanii ATL oraz digital. Działania obejmą swoim zasięgiem rynek polski.

DLF to autoryzowany importer i dystrybutor Stadler Form w Polsce. Stadler Form to szwajcarska marka urządzeń dbających o jakość i higienę powietrza, do której należą: nawilżacze powietrza, wentylatory, termowentylatory, oczyszczacze powietrza i aromatyzery.

To już kolejna realizacja Opus B dla DLF. W ubiegłym roku agencja zrealizowała kampanię dla iRobot.

Autor:jd

Więcej informacji:DLF, Opus B, przetarg, Stadler Form

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas