Reklama2017-08-28
0

Orbit w nowej kampanii reklamowej „ratuje z kłopotliwych sytuacji”

W nowym cyklu spotów reklamowych guma Orbit przedstawiona zostaje jako „ratunek z kłopotliwych sytuacji”. Za przygotowanie spotu odpowiadają agencje Energy BBDO i CLM BBDO.

Konwencja nowych spotów reklamowych gum Orbit (Wrigley Company) opiera się na pokazaniu bohaterów w problematycznych sytuacjach. W jednym z filmów uczeń zostaje zaatakowany przez kolegę na środku korytarza. W innym, para nastolatków zostaje przyłapana przez rodzica w nie dwuznacznej sytuacji. W obu przypadkach, „ratunkiem” z opresji jest listek gumy Orbit.

 

W ramach kampanii przygotowano trzy filmy - bohaterem ostatniego z nich jest mężczyzna zagrożony podczas napadu na bank. - Reklamy w lekki, zabawny sposób budują zaufanie do marki - komentuje Steve Johnson, strateg marketingowy z  Wrigley Company.

Za kreację kampanii odpowiadają agencje Energy BBDO i CLM BBDO, za produkcję studio MJZ.  Za reżyserię spotów odpowiada Craig Gillespie. Ich producentem zaś jest John Pratt, a za muzykę odpowiada Daniel Kuypers.

Autor:jd

Więcej informacji:Orbit, Energy BBDO

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas