Mondelez Polska wprowadza do sklepów kolejny wariant Oreo. Debiutujące na polskim rynku Oreo Golden to jasne, kruche ciastka, przełożone nadzieniem o smaku waniliowym.
Oreo Golden to nowa odsłona kultowych ciastek Oreo. Jasne ciastka przełożone, kremowym nadzieniem właśnie trafiły do sprzedaży. Jasna wersja kultowych ciasteczek Oreo dostępna jest w szerokiej dystrybucji i sprzedawana jest w formacie 176 g.
Wprowadzeniu produktu na polski rynek towarzyszy kampania mediowa, w ramach której realizowane są działania digitalowe, PR-owe oraz sprzedażowe.
Loteria Oreo Golden
Konsumenci już od 1 kwietnia mogą brać udział w loterii, w której do wygrania jest nawet 100 tys. zł. Aby wziąć w udział w zabawie, wystarczy kupić dowolny produkt Oreo (z promocji wykluczone są lody) i zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie loteriaoreo.pl. Loteria trwa do 30 kwietnia, a losowanie nagrody głównej odbędzie się 17 maja 2021 roku.
Dodatkowo, w 8 największych miastach Polski, klienci InPostu będą mogli znaleźć niespodziankę w Paczkomacie w postaci darmowych ciasteczek umieszczonych w skrytce razem z ich paczką. Na części Paczkomatów zostanie również umieszczona reklama Oreo Golden.
Za strategię komunikacji, zakup i planowanie mediów oraz koordynację działań digitalowych odpowiada dom mediowy Mindshare. Obsługę loterii powierzono agencji Advalue, kreacje digitalowe zostały stworzone przez agencję Carla Zuri, zaś komunikacją PR zajmuje się Big Picture.