Reklama2022-06-23
4

Orlen szuka agencji, która zareklamuje go jako pracodawcę

PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie kampanii employer brandingowej pod hasłem "Kariera w Orlenie w trakcie nauki i po studiach" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Termin składania ofert mija 28 czerwca br.

Celem zaplanowanej na trzeci/czwarty kwartał br. kampanii jest wzmocnienie wizerunku Orlenu w oparciu i zidentyfikowane mocne strony pracodawcy (EVP) oraz wyzwania komunikacyjne.

Wybrana agencja będzie odpowiadać za opracowanie koncepcji komunikacyjnej parasolowo obejmującej Program stażowy oraz Program ambasadorski, Dzień Wiedzy z Orlenem  oraz ćwiartki EVP:” Praca o wyjątkowym znaczeniu”, ”Ciągły rozwój”, „Dla ludzi”, „Wiele różnych możliwości”. Zaproponuje też linię graficzną key visuala (kanały: online, offline, video, podcast).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Orlen kampanią chce zwiększyć postrzeganie linii biznesowych i specjalizacji aby obniżyć postrzeganie przez pryzmat
stacji benzynowych;
zbudować wśród spółek, pracowników i rynku świadomość Grupy kapitałowej, partnerstwa; zbudować świadomość innowacyjności, nowoczesności i wszechstronności Orlenu, także wśród pracowników; zbudować świadomość atrakcyjności benefitów i wsparcia w rozwoju Orlenu (wynagrodzenia, benefity, możliwości rozwojowe).

Spółka chce zmienić postrzeganie na wizerunek firmy solidnej, słownej, pewnej, etycznej, partnera „duży kapitał nie lubi bałaganu” (obrócić wątek z wizerunku firmy mało przyjaznej, zbiurokratyzowanej).

Ponadto celem Orlenu jest utrzymanie w firmie ekspertów, pozyskanie pracowników na stanowiska o dużym znaczeniu dla biznesu, pokazanie sztafety pokoleniowej- dzielenie wiedzą (starzenie się zespołów).

Kampania ma być realizowana w trzecim lub czwartym kwartale br. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 28 czerwca.

Autor:bg

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas