Reklama 2020-03-30
0

Orlen szuka agencji do wizerunkowej kampanii marki Platinum

Orlen Oil szuka w przetargu agencji, która przygotuje kreację kampanii wizerunkowej linii Platinum marki Orlen Oil. Będzie z nią pracować do końca przyszłego roku.

W briefie przetargowym Orlen definiuje problem marki Platinum: niska świadomość marki w grupie docelowej. Celem zaplanowanych działań będzie wobec tego wzrost postrzeganej jakości produktów tej marki, budowanie świadomości i jej wizerunku jako alternatywy dla olejów marek globalnych oraz budowanie efektywnego wizerunku w social mediach.

W kampanii mają wystąpić znani sportowcy: Robert Kubica, Bartosz Zmarzlik i Kuba Przygoński.

Na maj-czerwiec tego roku zaplanowano kampanię w telewizji, prasie i internecie, a na jesień – działania na outdoorze. Budżet na te aktywności ma wynieść 70 tys. zł.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 20 kwietnia br.

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas