Reklama2019-10-09
0

Oscar Romero: z Performics do Mindshare

Oscar Romero, ostatnio związany z należącą do Publicis Media agencją Performics dołączył do Mindshare (GroupM/WPP) na stanowisko partner, performance&activation na region EMEA.

Romero w Mindshare będzie kierować działaniami agencji w zakresie performance i aktywacji w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Do jego zadań należy m.in. przyspieszenie rozwoju poprzez wykorzystanie skali agencji i jej możliwości w zakresie performance marketingu w regionie EMEA.

Oscar Romero przez ostatnich 9 lat pracował w Publicis Media. Przez pięć ostatnich lat był partnerem zarządzającym agencji Performics, a wcześniej przez 4 lata pracował w Starcomie m.in. na stanowisku head of search, strategy&product.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas