Dwutygodnik “Pani Domu” (Edipresse Polska) od numeru, który ukaże się w poniedziałek 11 lipca br., zdrożeje o 10 groszy i będzie kosztować 0,99 zł. Wydawca podwyżkę tłumaczy wzrostem kosztów dystrybucji i papieru.
Wydawnictwo Edipresse Polska poinformowało również, że w związku takimi samymi czynnikami rozważa podniesienie ceny swojego drugiego dwutygodnika poradnikowego “Przyjaciółki”, która kosztuje obecnie 0,99 zł.
Pierwszy numer “Pani Domu” z podwyższoną ceną mutacji podstawowej ukaże się w nakładzie 417 tys. egz. i będzie mieć też dwie dodatkowe mutacje: wersja z książką kulinarną kosztować będzie 2,69 zł, a wersja w pakiecie razem z najnowszą “Przyjaciółką” ukaże się w cenie 1,99 zł.
Zmianie ceny “Pani Domu” towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Ruszy ona w telewizji 24 lipca br. i obejmie kanały TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TV 4 i Polsat 2. Spot został przygotowany przez dział marketingu wydawcy przy współpracy ze studiem Marcina Fedisza. Kampanię zaplanował ZenithOptimedia. Magazyn zorganizuje również wakacyjny konkurs zatytułowany “Maszyna Szczęścia Pani Domu”.