Reklama 2019-12-31
0

PARP szuka domu mediowego do półtora rocznej współpracy

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybiera agencję mediową, która zajmie się zakupem mediów do jej kampanii. Będzie z nią współpracować przez 18 miesięcy od momentu zawarcia umowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Wybrana firma zajmie się pośrednictwem w zakupie powierzchni reklamowej w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i lokalnej oraz w prasie branżowej i specjalistycznej, a także zagranicznej, zakupem powierzchni na portalach internetowych o tematyce gospodarczej lub zbieżnej z poszczególnymi działaniami PARP, zakupem czasu antenowego w stacjach radiowych, w programach/pasmach programowych o tematyce gospodarczej lub zbieżnej z poszczególnymi działaniami PARP, zakupem czasu reklamowego w telewizji.

Budżet PARP wynosi  686 991,87 zł netto (bez VAT).

Z wybraną agencją PARP będzie współpracować przez 18 miesięcy od zawarcia umowy. Przetarg trwa do 21 stycznia 2020 roku.

Autor: bg

Więcej informacji: PARP, przetarg, dom mediowy, zakup mediów

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas