Reklama2020-07-28
1

Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków.

Bohaterkami kampanii są klientki marki - kobiety pewne siebie, odpowiedzialne i świadome swoich wyborów, spełniające się w życiu codziennym oraz biznesowym, przemierzające świat według swoich zasad.

Po 30 latach na rynku mody marka Patrizia Aryton nieprzypadkowo rezygnuje z regularnych sesji z modelkami (po raz pierwszy w wiosennej kampanii), na rzecz interesujących osobowości, które może zakomunikować swoim klientom. Mobilizują do działania, akceptują siebie w stu procentach, pokazują jak w dzisiejszych czasach spełnić się i żyć w zgodzie ze sobą i swoim logicznym światopoglądem.

-  Tkaniny, które wybraliśmy do sezonu jesień-zima 2020, to najwyższa próba tkanin naturalnych (alpaka, kaszmir, jedwab). Jednocześnie za każdym razem, gdy sięgaliśmy z moim zespołem po tkaniny celulozowe, weryfikowaliśmy, czy na pewno były produkowane przy zmniejszonym udziale wody i z ograniczeniem szkodliwych barwników. Jeśli natomiast pojawiają się tkaniny syntetyczne, to są to tkaniny produkowane we Włoszech i uzyskane z włókna poddanego recyclingowi – opowiada o nowej kolekcji marki dyrektor kreatywna marki, Patrycja Cierocka-Szumichora. - Dodatkowo od tego sezonu marka Patrizia Aryton zrezygnowała z futer oraz futrzanych dodatków. Wszystkie użyte tkaniny zostały przez nas skrupulatnie zweryfikowane, aby nie mogły rozczarować klientów. W ten sposób inwestujemy w długowieczność produktu.

W jesiennej kolekcji marki dostępne są m.in. płaszcze, dyplomatki, dresy, bomberki, trencze, sukienka tuba, szmizjerka.

Kolekcja jesień-zima 2020 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepie online oraz salonach marki w całej Polsce. W drugiej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" poznajemy 6 bohaterek prezentujących kolekcję jesień-zima 2020. Wizerunki będą sukcesywnie pokazywane na kanałach internetowych marki Patrizia Aryton oraz będą komunikowane w salonach firmowych na terenie Polski. We wrześniu 2020 zostanie uruchomiona specjalna platforma do dokonywania zgłoszeń do kolejnej edycji projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą".

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas