PR2018-09-03
1

Paulina Rydzek: ze Stopklatki do Agory SA

Do działu komunikacji korporacyjnej Agory SA (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”) dołączyła Paulina Rydzek. Na stanowisku specjalisty ds. komunikacji będzie m.in.  wspierać zespół w realizacji działań PR dla mediów i marek z Grupy Agora.

Rydzek będzie realizować działania PR i doradzać pod względem komunikacji od strony korporacyjnej m.in. Wydawnictwu Agora, zespołowi marketingu "Gazety Wyborczej" oraz marce "Wysokie Obcasy". Będzie wspierać Agatę Staniszewską, rzeczniczkę spółki i Aleksandrę Kubrak, specjalistkę ds. komunikacji, a także pozostałe osoby z zespołu - Monikę Banasiak, specjalistę ds. relacji inwestorskich oraz Magdalenę Andrejczuk, specjalistkę ds. CSR.

- Nasz dział koncentruje się na wsparciu komunikacyjnym projektów rozwijanych w całej Grupie Agora, choć większość naszego czasu pochłaniają przedsięwzięcia realizowane przez media Agory S.A. oraz kwestie związane z obecnością spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych. W związku z rozpoczęciem realizacji strategii Grupy Agora na lata 2018-2022 zakres działań komunikacyjnych podejmowanych przez nasz zespół istotnie się zwiększy. Paulina Rydzek pomoże nam w tych działaniach, m.in. dzięki swojemu doświadczeniu z zakresu PR-u produktowego i komunikacji B2B - mówi szefowa zespołu Nina Graboś, jednocześnie dyrektor Agory ds. relacji z inwestorami.

Poprzednio, przez ponad 2 lata, Paulina Rydzek była specjalistą ds. PR i komunikacji B2B w Stopklatce TV (Stopklatka SA). Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. w Polskim Instytucie Badań i Innowacji, Agencji PR Futurama Communication Intelligence czy Festiwalu Filmu i Sztuki Dwa Brzegi.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas