Prasa2009-09-14
0

PBC wprowadziło pakiety prasowe do przeglądarki

Polskie Badania Czytelnictwa wprowadziły nową funkcjonalność wprzeglądarce danych, w której dystrybuowane są wyniki badania PBC.Chodzi o możliwość planowania prasy w oparciu o pakiety tytułówjednego lub wielu wydawców.

Pakiety są ofertą reklamową szeregu emisji w różnych tytułachprasowych objętych wspólną ofertą cenową.

Modyfikację przeglądarki przy współpracy PBC przygotowałinstytut Millward Brown SMG/KRC.
Pakiety zostały zamieszczone w oprogramowaniu w odrębnym folderze"Pakiety" i są dostępne zarówno w module mediaplanu jak i wanalizach prasowych.

Do pierwszej dystrybuowanej fali zostało zgłoszonych 40 pakietówprasowych wydawców. Dane dla nich zostały wyliczone dla wszystkichfal badania, co umożliwia już teraz ich planowanie.
Proces zgłaszania nowych pakietów w przyszłości jest otwarty iszczegółowo opisany w zasadach pomiędzy PBC i wydawcami.

Czytelnictwo prasy w Polsce wynosi dziś 92% (wskaźnik CCS,lipiec 2009), a zasięg łączny oferowanych pakietów aż 81%(OTS1+).

Projekt PBC dostarcza szczegółowych danych o czytelnictwie iczytelnikach 190 tytułów prasowych o różnej periodyczności. W tymcelu rocznie przeprowadzanych jest 48 tys. wywiadów.

Autor:pp

Więcej informacji:PBC, Polskie Badania Czytelnictwa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas